4670 Z-2 - Knikwiellader
Kiplast (recht) palletvork: 1823 - 2149 kg
Kiplast (recht) schepbak: 2120 - 2428 kg
Hefhoogte (draaipunt bak): 3260 mm
Aantal cilinders: 4
Rijsnelheid: 0 - 20 km/h, option: 0 - 30 km/h
Motortype: Kubota 66 pk
Lengte met standaard bak: 4760 mm
Breedte: 1420 - 1730 mm
Hoogte veiligheidsdak/cabine: 2270 mm
Draaicirkel: 1425 mm
De vermelde tarieven zijn gebaseerd op een maximum gebruik van resp. 8u (dag), 40u (week), 16u (weekend) of 160u (maand). Voor extra draaiuren geldt een toeslag.
Elke huurmachine wordt geleverd met een bak of palletvork (naar keuze). Andere aanbouwdelen kunnen eveneens gehuurd worden. Tarieven zijn excl. BTW.
Bovenstaande tarieven zijn indicatieve voorwaarden voor de financiële renting van een standaarduitvoering gedurende 60 maanden, met een aankoopoptie (excl. BTW). Het renting tarief varieert in functie van de configuratie van uw machine en de prijs van eventuele aanbouwdelen. Vraag onze voorwaarden voor meer detail.
Omschrijving machine
SCHÄFFER 4670 Z: KLAAR VOOR DE MEEST VEELEISENDE TAKEN
Schäffer‘s dynamische klasse: een reeks compacte, efficiënte wielladers speciaal gebouwd voor de meest veeleisende taken. De Z-kinematica met hoge uitbreekkrachten betekent dat deze machines voldoen aan de hoogste prestatie-eisen in de bouw, landbouw en alle andere industriële toepassingen . Bovendien haalt de dynamische klasse van SCHÄFFER indrukwekkende hefhoogten. Het compacte design in combinatie met een uitmuntende wendbaarheid, verklaart duidelijk waarom deze SCHÄFFER-laders zo populair zijn. Deze machines verhogen de productiviteit, besparen tijd en kosten. Wielladers met ingebouwde efficiëntie, gemaakt door SCHÄFFER.
De cabine van de 4670 Z vormt een zeer ergonomische werkplek. Hier blijft de bestuurder fit, zelfs na lange werkdagen. Alle bedienings- en controle-instrumeten zijn overzichtelijk en gebruiksvriendelijk geplaatst. De comfortabele zetel en de optimale beenruimte laten niets te wensen over. De royaal grote beglazing bieden de bestuurder perfect panoramisch uitzicht op de werktuigen en de rangeerzone. De elektronische bediening van het derde stuurcircuit is in de joystick geïntegreerd. Het is dus niet meer nodig grote bewegingen te maken om het aanvullende stuurcircuit in te schakelen.